Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Lectia 124 - Mai multe exercitii din Manualul de clasa a V-a - Stanica, Perianu, Savulescu - gimnaziu



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Aceasta lectie cuprinde lectiile demonstrative 6,7 si 8 din Vol 16 al Videomanualului la care lucrez si care este modelat dupa "Manualul de clasa a V-a" al carui autori sunt: Catalin Stanica, M.Perianu si Dumitru Savulescu. Ea a fost captata in paralel si cu camera profesionista folosita in producerea acestui volum.
Veti intalni numeroase exercitii cu teorema impartirii cu rest, cu descoperirea ultimei cifre a unei puteri, exercitii cu puteri, exercitii in care am insistat pe ordinea operatiilor si a parantezelor, etc, toate se regasindu-se in manualul prezentat mai sus. Vizionare utila !

5 comentarii:

  1. Buna ziua

    Exista un numar natural cu o infinitate de divizori?
    Daniela Crisan

    RăspundețiȘtergere
  2. Va salut,
    Mi-as fi dorit sa fi avut motivatia sa invat matematica pe parcursul scolii. Incepand cu clasa a 6-a am ramas sever in urma fata de colegii mei de clasa. Am ajuns sa termin liceul si sa trec bacalaureatul din 2008 cu nota 5 fix la matematica M2.

    La facultate m-am inscris dupa o pauza de 3 ani, timp in care am incercat diverse vocatii. Nu am reusit sa trec de primul an de matematica si am abandonat (Feaa Iasi, economie). Sunt deja 5 ani de cand am terminat liceul, nu mai consider sa incep o facultate dar doresc pentru folos propriu sa reiau toata materia de matematica sa o inteleg cat se poate de bine pana la nivelul de clasa a 12-a, eventual mai departe.

    Trebuie sa recunosc cu rusine faptul ca am inceput cu manualul de clasa a 5-a si am intampinat dificultati la operatii de baza, astfel am ajuns la siteul dvs. Apreciez foarte mult felul in care stiti sa formulati lectiile si explicatiile in asa fel incat sa fie pe intelesul elevilor. Voi recomanda cu fiecare ocazie siteul si videourile dvs.

    Ma gandesc retrospectiv si incerc sa inteleg ce anume m-ar fi determinat la acea varsta frageda din timpul scolii primare sa fi deprins placerea de a invata matematica si de asemenea multe alte materii la care nu am excelat. Sunt foarte multi factori pe care ii identific si multe ocazii la care s-ar fi putut interveni intr-un mod constructiv. Sper, in viitor, sa dedic o parte din energia mea unor proiecte care sa ajute la schimbarea tendintei actuale de scadere a performantei elevilor. Mediul si falsele valori la care copii din ziua de azi sunt expusi reprezinta una din problemele pe care trebuie sa le tratam daca speram la un viitor mai bun penrtu tara noastra.

    Cu stima,
    Adrian Moisa

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua! as dori sa va rog cu tot respectul sa explicati si functiile injective, surjective si bijective! am cautat si pe alte site-uri dar nu am avut noroc.... Cosmin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Cosmin,

      Te rog sa parcurgi cu atentie cuprinsul acestui blog pentru ca exista lectii pe aceasta tema. Ti-as recomanda Lectia 97, 98 dar si altele pe la inceput (Lectiile 7 - 16). De asemenea mai multe lecti si exercitii pe aceasta tema s egasesc in Videomanualul Matematic intitulat Functii - Clasele VIII-XII - 10 DVD-uri:
      http://mate-online-pentru-toti.blogspot.ro/2012/03/pachetele-de-dvd-uri-videomanual-de.html#v4

      multumesc,
      --
      cristi - Blog Admin

      Ștergere
  4. Acest profesor merita tot respectul. Datorita dumnealui am obținut examenul de bacalaureat fără a plăti profesor meditator. Va mulțumesc și aceasta idee cu matematică pe YouTube da roade.
    --
    Matasons - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU