Lectia 121 - Operatii cu Polinoame - structuri algebrice - lectie demonstrativa din Vol. 15



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Un cadou util de sarbatori! Comandati din timp!
Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Aceasta este Lectia 8 din volumul 15 al Videomanualul de matematica intitulat Structuri algebrice, la care lucrez momentan. Ea a fost captata in paralel si cu camera profesionista folosita in producerea acestui volum. In aceasta lectie am insistat pe algoritmul impartirii a doua polinoame, pe teorema impartirii cu rest, divizibilitatea a doua polinoame, schema lui Horner, radacinile intregi ale unui polinom, etc.

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

4 comentarii:

  1. Felicitari am reusit sa inteleg in 15 min ceea ce n-am stiut in clasa a 12 :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! As avea si eu o rugaminte la dumneavoastra...eu sunt in clasa a XII-a si am lipsit cand a fost predata lectia cu "Reguli de calcul intr-un grup"asa ca nu prea o inteleg...m-ati putea ajuta cu un video? Multumesc anticipat. Bianca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. De mare ajutor! Un profesor minunat! Mi ar fi placut sa predati la liceul meu :)!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU