Lectia 123 - Teorema impartirii cu rest - Exercitii din Manualul de clasa a V-a - gimnaziu



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Un cadou util de sarbatori! Comandati din timp!
Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In urma feedback-ului primit de la elevi si parinti, mi-am propus sa produc un Videomanual care sa explice diverse exercitii din "Manualul de clasa a V-a" al carui autori sunt: Catalin Stanica, M.Perianu si Dumitru Savulescu.
Am continuat aceasta lectie cu operatii cu puteri, gasirea ultimei cifre a unei puteri (stabilirea lungimii ciclului pentru cifra unitatilor unei puteri), compararea a doua puteri care au aceeasi baza sau baze diferite. Am rezolvat apoi exercitii cu teorema impartirii cu rest din manualul de matematica de clasa a V-a specificat mai sus, impreuna cu o eleva care mi-a solicitat s-o ajut cu tema pentru ziua urmatoare. Vizionare utila!

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU