Lectia 127 - Numere Complexe, notiuni ajutatoare: De la numere reale spre numere complexe



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Un cadou util de sarbatori! Comandati din timp!
Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In lectia aceasta fac pregatirea necesara pentru a extinde multimea numerelor reale R la multimea numerelor complexe C. Acest capitol este foarte mult solicitat de voi in comentariile de pe blog. Dupa cum vedeti, a sosit si timpul acestui frumos capitol, pe care-l vom trata in volumul 17 al videomanualului la care lucrez. Profit de aceasta perioada de pregatire si mai lamuresc si alte lucruri interesante cum ar fi:
- Relatiile dintre radacini si coeficienti
- Discutia naturii si a semnului radacinilor unei ecuatii
- Pozitionarea radacinilor unei ecuatii fata de un interval.

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

5 comentarii:

  1. Minunat ce faceti dumneavoastra! La scoala am un profesor care respecta programa scolara, neinteresandu-l nivelul nostru la aceasta disciplina la care am ramas cu mult in urma datorita altor profesori nepasatori si uite asa vine bacul peste cateva luni si nu stim sa facem nici o ecuatie macar, pe mine ma ajutati foarte mult si sper sa recuperez ceva pana la bac datorita numai dumneavoastra, Va multumesc!
    Onur din Tulcea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yesss. min 14 ...nu poti sa imparti la NIMENI, d'aia n-are sens impartirea la zero....n-am auzit-o spusa de nici un prof, pe bune, nici de cei buni...a trebuit sa ma prind singur....Florin Negretu

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare foarte bine ca am dat de dumneavoastra :) explicati foarte bine am inteles majoritatea lectiilor ... la scoala am un profesor care se enerveaza ne injura si note foarte mici respect ceea ce faceti.
    Cosmin Gherasim

    RăspundețiȘtergere
  4. Am luat 10 la explicatia dumneavoastra!
    --
    Alexa Patroc - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU