Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Lectia 156 - Rezolvam tema pentru acasa la matematica impreuna cu Alexia - Clasa a 2-a - Ciclul primar



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Impreuna cu Alexia, asistenta mea din clasa a II-a, incercam sa rezolvam unele probleme din manualul de clasa a 2-a si altele foarte frumoase:
Problema 1
Intr-o clasa sunt 25 elevi. Daca 3 fete si 2 baieti au plecat in curtea scolii, in clasa au ramas tot atatea fete si baieti. Cate fete si cati baieti erau in clasa?
si multe altele .... Recomand si "Rezolvarea problemelor de aritmetica - Clasele I-IV"
Versiunea acestei lectii de matematica pentru Mobil sau Tableta se gaseste AICI

2 comentarii:

  1. Eu si fetita mea, Adina va multumim mult pentru postari ! Din pacate, Adina (8 ani) trebuie sa mearga la scoala in Germania, unde invatamantul este net inferior celui din Romania. Ma gandisem dinainte de a va "descoperi" pe dumneavoastra pe Youtube sa iau legatura cu un profesor din Romania care sa posteze lectii pe youtube pentru copiii romani din strainatate. Profesoriii din Romania sunt oameni cu suflet, ca dumneavoastra, dascali adevarati, care iubesc copiii, nu ca "robotii" de aici, care, desi castiga foarte mult, sunt indiferenti si reci fata de copiii. Sunt atat de dezinteresati incat au gasit "scuza" ca elevii ar invata mai bine unul de la altul, in "echipa" si de aceea fetita mea lucreaza incepand din clasa I in grupa cu alti elevi la "planul saptamal" cum ii spun ei si care consta in exercitii la matematica si la germana. Profesorii sunt doar "sfatuitori" si copiii trebuie sa-si insuseasca - cunostintele singuri si cu parintii acasa. "Bancile" sunt asezate (pana in clasa a IV a) ca la noi la gradinita, copiii au voie sa se plimbe liber plin clasa in clasele I-II, au voie sa vorbeasca tare, sa mearga la toaleta sau sa se adreseze cu "tu" invatatorului, care de fapt de mai nepregatit ca o educatoare din Romania. La ultima sedinta cu parintii, profesoara de matematica ne-a spus ca ea decat le arata copiilor ce sa invete si ca ei trebuie sa se descurce apoi acasa... Iar invatatoarea de germana din clasa a doua mi-a spus ca sa nu-mi stresez copilul ca sa mearga la liceu (aici majoritatea copiilor care ajung la liceu sunt doar copiii din familiile instarite, care-si permit pregatirea extrascolara, fara de care in Germania esti pierdut ca elev), pentru ca ea cunoaste un copil care este foarte nefericit la liceu, pt. ca trebuie sa invete f. mult si nu mai are deloc timp liber... Pe scurt, este ingrozitor sa ai un copil care trebuie sa invete in Germania. Imi pare nespus de rau ca nu am putut sa ma intorc in Romania pentru ca Adina sa mearga acolo la scoala... Pentru noi ar fi extraordinar, daca ati putea "preda" online si pentru copiii de la clasele I - IV (Adina este acum in clasa a 3 a si cred ca in Romania ar fi doar la nivelul unui copil de clasa I) ... Eu nu am din pacate "vocatia" de profesor si nu stiu cum sa-i explic pe intelesul ei.

    Va multumesc anticipat, L. Sfetcu (facebook Sfetcu LSfetcu)

    PS: va rog sa-mi scuzati eventualele greseli de exprimare, dar am plecat din 1988 din tara...

    RăspundețiȘtergere
  2. "Florin este mai mic decat sora sa cu 2 ani,iar impreuna insumeaza 21 ani. Care este varsta fiecaruia?"
    cum pot explica rezolvarea acestei probleme unui copil de clasa a 2-a, fara impartire?
    Costin Voicu
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU