Lectia 1468 - Cazuri congruenta triunghiuri Concurenta liniilor importante la triunghi - Clasa 6



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In aceasta lectie de matematica, ne ocupam de tema pentru acasa la clasa a VI-a la geometrie plana. Din cuprins: Congruenta triunghiurilor, Cazuri de congruenta (LUL, ULU,LLL), Concurenta liniilor importante(inaltimea, mediana, mediatoarea,bisectoarea) intr-un triunghi, Coliniaritate. Aceste lectii sunt SUSTINUTE de VOI si daca va sunt utile, as aprecia un Like, Share, Comment

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

Un comentariu:

  1. Eu sunt clasa a VI a, doamna mea diriginta este de matematica si parerea mea este ca ea nu preda la fel de bine ca Dumneavoastra, ea face totul pe repezeala! De exemplu: Vineri (12.05.2017) a spus ca vom recapitula pentru teza! si noi am facut tot pe repezeala cate un exercitiu din toate lectile ! dar mai rau ne-a ametit! Dv predati foarte bine am inteles multe exercitii facute de dv si unele le am si eu in culegere! Sunteti un profesor Excelent!
    --
    Ele 13 - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU